El Gremi d’Editors de Catalunya organitza la 4a edició del curs de formació bonificada, “Creació de vídeos professionals amb el mòbil, de sis hores de durada, i que tindrà a través de l’aula virtual ZOOM.

• Periodicitat: Tres sessions de 2 hores

• Dates: Del divendres 11 al divendres 25 de febrer de 2022

El vídeo és el nou rei d’Internet: el contingut més consumit en smartphones i tauletes. A més, es pot viralitzar fàcilment a través de les xarxes socials. Dominant les aplicacions (apps) i tècniques adients, amb un smartphone es poden produir vídeos d’excel·lent qualitat, equiparable a l’obtinguda amb un equip de gravació professional.

Els participants en aquest curs aconseguiran que els seus enregistraments amb el mòbil o la tauleta deixin de semblar amateurs i aprendran a elaborar peces amb qualitat professional, aptes tant per difondre a través de mitjans com per satisfer les necessitats audiovisuals de la seva organització o client.

NOTA: Aquest curs està adreçat tant a usuaris del sistema operatiu Android com iOS (Apple).

Recomanat:

Per a persones que volen:

• aprendre a fer servir el seu smartphone o tauleta com a una eina de treball àgil i lleugera
  • començar a elaborar continguts en format vídeo per fer promocions
  • volen enregistrar peces per difondre després al web de la seva institució o a les xarxes socials.

• Coneix bé la teva càmera. Característiques tècniques dels smartphones
  • Tècniques bàsiques i avançades de vídeo mòbil
  • Edició i muntatge al mòbil o tauleta. Post-producció bàsica
  • Exportació i compartició dels vídeos
  • Pràctica i treball en equip

PROGRAMA EN PDF

• Import associat: 96€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

• Import no associat: 120€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Requeriments:

Els assistents al curs hauran de tenir a mà el seu propi dispositiu (Android o iOS), amb prou espai d’emmagatzematge disponible per a fer les pràctiques i instal·lar les següents aplicacions:

VN Editor de Video (Android | Apple)

Quik (Android | Apple)

Adobe Spark Post (Android | Apple)

Jordi Flamarich, periodista i consultor en comunicació digital, especialitzat en noves formes de narrativa i continguts per a dispositius mòbils. Ha desenvolupat tota la seva carrera professional en l’àmbit d’internet i les noves tecnologies, ja sigui escrivint sobre la xarxa en mitjans de comunicació escrits o bé com a responsable de mitjans digitals. Com a docent, ha format en periodisme mòbil a redaccions i periodistes d’Espanya i Amèrica Llatina, i imparteix regularment cursos de capacitació i ús de tecnologies mòbils en entorns professionals. També col·labora amb la Universitat Oberta de Catalunya com a responsable de l’assignatura Disseny de productes interactius multidispositiu.

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Creació de vídeos professionals amb el mòbil: FORMULARI