Apunta’t a la formació “En bona companyia” amb Silvia Querini

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el seminari de formació «En bona companyia!», que tindrà lloc a les seves instal·lacions.

El seminari vol posar en valor la figura del col·laborador extern, que no només compleix les funcions de lector professional, sinó que es converteix en la mà dreta de l’editor a l’hora d’investigar el mercat i oferir el millor al nostre públic.
Es treballarà la relació entre editor i col·laborador, posant especial èmfasi en la confecció d’un bon informe de lectura, que a més de la valoració estrictament literària considera altres factors essencials per a l’èxit d’un text.

A qui va adreçat:

El seminari serà útil per als editors que estiguin creant el seu propi equip de col·laboradors i per a qui vulgui convertir la seva passió per la lectura en un ofici, treballant per a una editorial com a lector professional.

• Periodicitat: 1 sessió
    • Dates: dimecres 2 d’octubre de 2019
    • Horari: 18.00h a 21.00h
    • PROGRAMA EN PDF

• Import associat: 45 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 57 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Silvia Querini va néixer en Torino (Itàlia) fa ara seixanta-quatre anys. En 1974, després d’una breu estada a Londres, es va traslladar a viure a Barcelona, i aquí es va llicenciar en Filologia Hispànica.

En 1981 Querini va començar la seva marxa en el món editorial com a responsable de diferents catàlegs, i de 2002 a 2018 va exercir com a directora literària de Lumen, un segell que forma part del grup Penguin Random House.

Fa vint anys va començar a compaginar el seu treball com a editora amb la docència, i imparteix cursos de postgrau sobre edició en la universitat Pompeu Fabra.

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “En bona companyia”: FORMULARI