El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs pràctic de formació bonificada,  “Gimp, un editor d’imatges potent i gratuït”,  de sis hores de durada, i que tindrà lloc a través de l’aula virtual ZOOM.

• Periodicitat: 3 sessions de 2 hores

• Dates: Del divendres 21 de gener al divendres 4 de febrer de 2022

Assolir coneixements del tractament d’imatges. Familiaritzar-se amb una eina potent i efectiva de retoc d’imatges gratuïta. Prepararem les imatges per imprimir i per web. Alternant teoria i practica, aprendrem els secrets del Gimp.

Primera sessió:

• Entorn del programa. Conceptes bàsics d’imatge digital.
  • Com canviar la resolució de imatge. Ampliar, reduir, retallar, etc.
  • Tipus d’arxius. Preparació d’arxius per impressió i web.
  • Millorar fotografies. Enquadrar, restaurar i equilibrar.

Segona sessió:

• Eines de clonació
  • Capes i modes de fusió.

Tercera sessió:

• Exportarem imatges sense fons a altres programes.
  • Treballarem el color i la llum, mitjançant les capes.
  • Enfocar i desenfocar imatges.

PROGRAMA EN PDF

Mònica Gil Rosón. La seva faceta laboral està centrada en el sector cultural i de la formació, tant online com presencial. Ha treballat per a editorials, discogràfiques de música clàssica i agències de publicitat.

Preu del curs:

• Import associat: 78 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

• Import no associat: 99 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions , 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Gimp, un editor d’imatges potent i gratuït: FORMULARI