[PLACES EXHAURIDES] 2a edició “Com pensar i elaborar un projecte editorial avui” Inscriu-te!

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza, amb la col·laboració de l’editora Magda Polo Pujadas, la 2a edició del curs de formació bonificada, “Com pensar i elaborar un projecte editorial avui”,  de sis hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions.

• Periodicitat: Dues sessions
  • Dates: Dilluns 27 de maig i dilluns 3 de juny de 2019

Facilitem les eines per:

1. Analitzar i interpretar les dades del sector editorial
  2. Pensar estratègicament un projecte editorial
  3. Definir les eines per elaborar un projecte editorial
  4. Estudiar la viabilitat del projecte

1. Les dades estadístiques com a primer contacte amb el mercat editorial
  2. La creació d’un projecte editorial com a repte exitós
  3. El binomi projecte-producte, un matrimoni modern
  4. La viabilitat cultural i econòmica d’un projecte editorial sota sospita?

Ponent:

Magda Polo Pujadas és doctora en Filosofia per la UB (1997). És professora titular del departament d’Història de l’art de la UB. Ha estat editora i directora editorial en editorials petites, mitjanes i grans grups durant més de 25 anys. Ha creat i dirigit els màsters d’edició de la UOC i la UAB.  Ha escrit més de 20 llibres i 50 articles sobre l’àmbit de les humanitats.

Recomana per al curs el llibre Creación y gestión de proyectos editoriales en el siglo XXI, Segona edició. Cuenca, Santander, Palma de Mallorca: UCM, Publican, UIB, 2011.

• Import associat: 90 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 108 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Com pensar i elaborar un projecte editorial”: FORMULARI