El Gremi dEditors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Whatsapp Business, l’eina per vendre a través de Whatsapp”, de dues hores de durada, i que tindrà a través de l’aula virtual ZOOM.

• Periodicitat: 1 sessions de 2 hores

• Dates: Dimarts 7 de juny de 2022

En aquest curs coneixerem totes les possibilitats que ofereix un compte professional de Whatsapp, veurem també com gestionar-la i com aconseguir un contacte més directe i proper amb la teva clientela.

• Com configurar un perfil d’empresa
  • Com crear llistes de difusió
  • Com crear grups de contactes
  • Com configurar respostes automàtiques
  • Com vendre amb Whatsapp.

PROGRAMA EN PDF

• Import associat: 32€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 49€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Mònica Urrútia Azcón, experta en comunicació en xarxes socials i continguts multimèdia. Dinamitzadora de comunitats i creació d’estratègies digitals. Formació en xarxes socials des de 2010. Dona classes magistrals en universitats. Imparteix formacions online i presencials orientades a descobrir el potencial de les xarxes socials com a eina de transformació, innovació i cooperació.

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al «Whatsapp Business, l’eina per vendre a través de Whatsapp»: FORMULARI