Comunicacio_01

El Gremi d’Editors de Catalunya comença el 2016 amb novetats des del plànol comunicatiu. En una aposta per potenciar la comunicació amb els associats i el sector en general, fem una triple estrena: nova pàgina web, nous butlletins informatius, i debut a les xarxes socials, amb perfils propis a TwitterFacebookLinkedIn i Google Plus. Nova web i nous canals comunicatius per posar a l’abast dels associats més informació, més recursos i, en definitiva, un millor servei.

Nova web

L’estrena de la nova web (www.gremieditors.cat) respon a diversos objectius. D’una banda, gestionar els continguts que el Gremi posa a l’abast dels associats, facilitant-ne l’accés a la informació i fent que l’experiència de navegació sigui més ràpida, intuïtiva, i visual.

D’altra banda, la web és “responsive” o “adaptable”, de manera que els elements informatius s’adapten a tots els suports, des dels ordinadors d’escriptori fins a les tabletes i els telèfons mòbils d’última generació.

La nova web ha estat dissenyada pensant sobretot en les necessitats dels associats. Per això s’ha repensat totalment l’estructura i menús de la pàgina, i s’ha concebut una web eminentment informativa, que s’anirà actualitzant cada setmana i de manera regular amb nous continguts. Així, els associats estaran sempre informats amb les darreres notícies no només del Gremi sinó del sector des de la pàgina principal, i podran consultar informacions específiques a través dels menús temàtics, de categories i d’etiquetes, o del propi cercador.

La web, com fins ara, seguirà oferint continguts exclusius per als associats. Així, per accedir a determinades notícies o informacions d’especial interès, caldrà que els associats s’identifiquin mitjançant el seu nom d’usuari i contrasenya. Altres continguts, en canvi, estaran oberts a l’abast de tothom, amb l’objectiu que la nostra web pugui esdevenir un lloc d’interès i referència per a qualsevol persona del sector, associada o no, que cerqui informació.

Butlletins setmanals

Un dels elements en què es visualitzarà més aquest canvi comunicatiu és la substitució de l’antic Butlletí mensual i les Circulars que s’enviaven per mail adjuntant un pdf, per nous models de butlletins informatius més visuals i adaptatius, que permetin llegir les informacions directament des de qualsevol suport, siguin tabletes o telèfons mòbils.

En comptes d’enviar diversos e-mails a la setmana com fins ara, el nou pla de comunicació del Gremi preveu l’enviament d’un sol butlletí setmanal, preferentment els dimecres, i que recollirà no més de tres o quatre continguts informatius, els de màxim interès per a l’associat. En casos necessaris i d’interès general enviarem un segon correu electrònic en el decurs de la mateixa setmana.

A banda dels butlletins setmanals genèrics, també es donarà l’opció de subscriure’s a butlletins temàtics, en funció de les àrees d’interès concret de cada usuari.

Estrena a les xarxes socials

La tercera aposta de la renovació comunicativa del Gremi és, com no podia ser d’una altra manera, l’estrena a les xarxes socials. Des d’ara, el Gremi compta amb perfil propi a TwitterFacebookLinkedIn i Google Plus.

Els perfils del Gremi a les xarxes son:

 

Esperem que aquestes noves eines comunicatives us agradin, us siguin d’utilitat, i contribueixin a oferir un millor servei del Gremi als nostres associats en particular, i a tots els agents del sector editorial en general.

Patrici Tixis Padrosa
President