Conveni amb la UPF: descompte del 10% en la matrícula del Màster en Edició per als associats

MasterEdicio02Els treballadors de les editorials associades al Gremi tenen ara una oportunitat excepcional per a formar-se en un dels màsters en edició de major reconeixement internacional, el màster de la UPF-Barcelona School of Management, i a un preu únic, amb un descompte total superior als 800 euros.

I és que el Gremi d’Editors de Catalunya ha signat un conveni de col·laboració amb la Universitat Pompeu Fabra (UPF)- IDEC segons el qual tots els treballadors de les editorials associades al Gremi gaudiran d’un 10 per cent de descompte si s’inscriuen en el “Màster en Edició” del curs 2017-2018, que tindrà lloc des de setembre de 2017 fins a juliol de 2018 a l’Edifici Balmes de la UPF.

Inscripció i accés als descomptes

Per accedir als descomptes serà requisit indispensable que l’empresa formi part del Gremi d’Editors de Catalunya. El descompte podrà ser sol·licitat directament al Gremi per les editorials per al personal laboral en plantilla o directament per qualsevol dels treballadors en plantilla.

Prèviament haurà d’haver-se fet la inscripció a través del propi web del Màster (veure enllaços al final de la pàgina).

Característiques del Màster

MasterEdicio01El Màster en Edició  ofereix un recorregut profund per totes les etapes de la cadena del llibre i el sector editorial. Permet obtenir un coneixement molt pràctic i sòlid per a l’accés a la indústria editorial, el reciclatge de professionals del sector del llibre o la creació d’una empresa editorial pròpia.

El curs analitza com es desenvolupa cada una de les etapes del procés de publicació d’un llibre: la creació de línies editorials, la selecció o l’encàrrec d’originals, la negociació i la contractació, la gestió de les traduccions, la producció en diferents suports, l’elecció dels mercats i dels canals de distribució, la promoció i el màrqueting, i posa èmfasi en el treball en edició digital. El màster ha celebrat el seu 20è aniversari amb una consolidació nacional i internacional plena gràcies a l’enfocament altament professional.

Dades bàsiques:

• Inici del programa: 26 setembre de 2017
  • Fi de programa: 19 juliol de 2018
  • Horari: Dimarts, dimecres i dijous, de 18.30 a 22.00 h. Determinats tallers s’impartiran els dilluns.
  • Lloc: Edifici Balmes (carrer Balmes cantonada amb Rosselló), Barcelona.
  • Crèdits ECTS: 60
  • Modalitat: Presencial