El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs pràctic de formació bonificada, “Curs Infografies: aprèn a representar la informació gràficament,  de nou hores de durada, i que tindrà lloc a través de l’aula virtual ZOOM.

• Periodicitat: 4 sessions de 3 hores

• Dates: Del dimecres 19 de gener al dimecres 9 de febrer de 2022

Assolirem els conceptes bàsics, les eines i el procés de treball per fer Infografies. Aprendrem a endreçar i representar la informació gràficament amb Canva i Piktochart.

L’objectiu principal és aprendre a presentar la informació gràficament d’una manera clara, simple, visual i dinàmica per afavorir l’assimilació dels continguts i així arribar a més  persones.

Primera sessió:

• Conceptes bàsics de les infografies. Què són. Per què serveixen. Estils
  • Núvol de paraules

Segona sessió:

• Eines per fer infografies
  • Introducció Canva i Piktochart

Tercera sessió:

• Aprofundirem Canva i Picktochart
  • Construïm una infografia
  • Definició d’objectius, missatge i destinataris/àries
  • Criteris generals de la nostra infografia
  • Disseny de la infografia
  • Elaboració de la infografía

Quarta sessió:

• Elaboració de la seva pròpia infografia

PROGRAMA EN PDF

Mònica Gil Rosón, la seva faceta laboral està centrada en el sector cultural i de la formació, tant online com presencial. Ha treballat per a editorials, discogràfiques de música clàssica i agències de publicitat.

Preu del curs:

• Import associat: 156 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

• Import no associat: 199 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos quan rebeu les instruccions , 15 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

• S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Infografies: aprèn a representar la informació gràficament: FORMULARI