[CURS FINALITZAT] Segona edició del curs bonificat: “Gestió del negoci editorial: de la creació al resultat d’explotació”

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza, amb la col·laboració de l’editor Albert Pèlach, el curs de formació bonificada, “Gestió del negoci editorial: de la creació al resultat d’explotació”, de quatre hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dilluns a la tarda, de 18.00 a 20.00 hores.

• Durada: 4  hores
  • Periodicitat: Dues sessions de 2 hores
  • Dates: De dilluns 18 de març al dilluns 25 de març de 2019

Gestió del negoci editorialObjectius:

La gestió del negoci editorial és una aposta permanent per la creació y la bona administració dels recursos que sempre són escassos. El bon ús de les eines analítiques i criteris adequats per elaborar els estats financers (balanç i compte de resultats) són essencials per la gestió integral del negoci. A partir de l’anàlisi de la cadena de valor del llibre, el curs incideix sobre els elements clau de gestió i el seu reflex analític a efectes de mantenir sempre actualitzada la visió real de l’empresa.

A qui va dirigit:

És un curs per a no-financers, principalment pensat per editors-empresaris que gestionen la pròpia editorial i, en general, editors responsables d’un compte d’explotació. També dirigit a responsables de producció, de marketing o comercials que desitgin tenir la visió integral del negoci.

1. Un negoci de crear – produir – comunicar – gestionar
  2. Particularitats (amb exemples de llibres trade, de text, inclús diferents modalitats de venda):
    1. La contractació
    2. La producció, tiratges i PVP
    3. Comercialització i logística (d’anada i de tornada –inversa)

Albert Pèlach és llicenciat en economia per la UAB i reconegut editor català. És conseller de la Fundació Enciclopèdia Catalana i membre de la junta directiva del Gremi d’Editors de Catalunya.

• Import associat: 60 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 69 euros (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Gestió del negoci editorial: de la creació al resultat d’explotació”: FORMULARI