El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació «Persuading your audience – The power of the Story Telling», de sis hores de durada, i que tindrà lloc a través de l’aula virtual ZOOM.

Dades del curs:                                                                                                                                                        

  • Durada: 6 hores
  • Periodicitat: 2 sessions de 3 hores
  • Dates: dilluns 12 i dimecres 14 de juliol de 2021
  • Horari: de 09.30h a 12.30h
  • Les classes seran reduïdes, màxim 10 assistents
  • Nivell mínim d’anglès B2

Informació general:  

És la historia i no el producte o el Servei que venem el que satisfà al consumidor?

Storytelling és l’art d’explicar una història utilitzant llenguatge sensorial presentat de tal manera que transmet als oients la capacitat d’interioritzar, comprendre i crear significat personal d’això. Els teus clients no compren el teu producte o el teu servei, compren l’emoció que els fas sentir, que els transmets.

Steve Jobs sabia com diferenciar Apple dels seus competidors perquè era un mestre en storytelling. I amb el seu lideratge, l’empresa tecnològica va esdevenir una potència mundial. Però no cal tenir un pressupost de màrqueting com Apple. Si saps explicar la teva història “única” de manera impactant, guanyaràs el respecte i amor dels teus clients, i el teu negoci creixerà.

Una bona història crea una emoció positiva que inspira la gent a prendre una acció. De la mateixa manera, la història de la teva marca, producte, idea… hauria desencadenar una emoció que inspiri el teu client a comprar el teu llibre. Quan relates la teva història, mostres els teus valors, les teves virtuts i la teva humanitat. Treballes constantment per aconseguir una connexió autèntica i humana amb els teus clients, i poc a poc guanyaràs la seva confiança.

Aquesta tècnica és altament efectiva i aplicable a qualsevol producte, idea, servei que vulguem vendre. Cada vegada és més important diferenciar-nos de la competència.

Programa:

  • Structure for a good story

  • How to use the English language to create a good story

  • Using the senses and voice Power to transmit emotions

  • Understanding clients’ needs to pick up the right story

  • Asking the right question

  • Leading nonverbal communication – Creating empathy – Persuasion

  • Leading from the story to the “ask”

PROGRAMA EN PDF

Objectius:

Donarem eines per aconseguir arribar al nostre públic frases en anglès tremendament efectives per comunicar millor, augmentant la capacitat de persuasió i crear empatia.

Aprendre a perdre la por a l’idioma i la barrera que pot representar.

Metodologia:

El taller combina l’única fórmula de llenguatge i tècniques storytelling, traient el màxim partit als dos objectius, el de millorar la pròpia habilitat de comunicació i aconseguir augmentar la fluïdesa i seguretat quan parlem en anglès.

Amb aquesta metodologia, les sessions no només són més àgils i divertides, sinó que s’arriba a interioritzar l’idioma sense adonar-se’n. Les situacions que es presenten al taller recordaran al dia a dia de la nostra feina.

Docent:

Natiu, docent de l’idioma, amb una àmplia experiència professional i especialista en les tècniques de Storytelling i Applied Impro

Preus:

  • Import associat: 90€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 120€ (Bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Instruccions de connexió:

Utilitzarem la plataforma ZOOM Cloud Meetings, que és una aplicació gratuïta de videotrucada que es descarrega pel mòbil (Apple Store / Google Play) i també per l’ordinador o tauleta. Aquesta aplicació l’haureu de descarregar per tenir accés al servei.

Abans de l’inici del curs us farem arribar al correu electrònic que ens hagueu facilitat, un enllaç directe per connectar a la formació online, també una ID i una contrasenya per si connecteu directament a Zoom. Comproveu els requisits del sistema (àudio i vídeo) per evitar problemes de connexió. Connecteu-vos 5 minuts abans de l’inici, per comprovar que tot funciona correctament.

Funcionament de les classes:

  • S’iniciarà la sessió amb puntualitat
  • Posteriorment rebreu la presentació del curs

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al «Persuading your audience – The power of the Story Telling»: FORMULARI

Si l’empresa així ho desitja, el Gremi podrà gestionar els procediments administratius amb la Fundació Tripartita, per tal que puguin bonificar-se totalment o parcial la formació realitzada. Per a empreses associades, el cost de les gestions administratives inherents al procés de bonificació serà de 0€. Per a empreses no associades, el Gremi facturarà el 10% del cost del curs en concepte de gestió administrativa de la bonificació. Per a més informació, poseu-vos en contacte amb la Secretaria del Gremi: formacio@gremieditors.cat