Consorci_GencatEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs Gestió fiscal de l’empresa, en modalitat presencial, i dirigit a treballadors del sector editorial, autònoms i aturats. Tenen prioritat els treballadors d’empreses associades al Gremi. Els curs està cent per cent subvencionat gràcies al suport del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

El curs tindrà 40 hores de durada, i s’impartirà generalment en dimarts (tret de quatre excepcions que es faran en dimecres) de 9 a 13 hores, en 10 sessions entre el 4 de maig i el 6 de juliol, a les instal·lacions del Gremi. Els interessats ja poden cursar la inscripció cliant l’enllaç situat a la part inferior d’aquesta pàgina.

Dades del Curs:

Nom: Gestió fiscal de l’empresa

Durada: 40 hores

Objectius Generals:

• Conèixer les obligacions mercantils i fiscals de les empreses
  • Conèixer la mecànica dels impostos més rellevants que afecten les activitats empresarials i econòmiques
  • Preparar declaracions, liquidacions i autoliquidacions dels impostos

Continguts:

1. Les obligacions mercantils

• Obligacions que estableix el Codi de Comerç
  • Llibres oficials obligatoris (Llibre Diari, Llibre d’Inventaris, Llibre de Balanços) i complementaris

2. Les obligacions fiscals