Us comuniquem que l’Institut Català de les Empreses Culturals, EDITORS.CAT i el Gremi, han arribat a un acord amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals per tal que els nostres agremiats puguin publicitar en els seus mitjans amb descomptes especials. Les tarifes que ofereixen seran vigents fins al 31 de desembre de 2022.

A continuació es detallen les diferents modalitats.

• PAQUET A –Televisió + ràdio + digital (espots i falques 20″)
    107 espots / 51 falques / 165.000 impressions

• PAQUET B – Televisió + digital (espots 15″)
    107 espots / 165.000 impressions

• PAQUET C – Televisió (espots 15″)
    107 espots

• PAQUET D – Ràdio + digital (falques 15″)
    51 espots / 165.000 impressions

• PAQUET E – Ràdio (falques 15″)
    Dues opcions: 51 falques / 25 falques

• PAQUET F – Digital
    325.000 impressions

Condicions generals dels paquets:

• Subjectes a disponibilitat.
  • Consum òptim per tres setmanes de campanya. Altres distribucions consultar.
  • Els paquets estan pensats per a com a màxim dos productes (llibres, audiovisuals/cinema…)
  • Els preus no inclouen l’IVA, ni la producció de l’espot ni la producció dels materials digitals. El contractant haurà de proveir l’espot i els materials digitals en els formats i en la forma d’entrega que la CCMA estipuli.
  • En el cas de la producció de la falca, si el contractant volgués l’ús d’una música en concret, haurà de demostrar que té els drets necessaris per a l’ús i difusió (drets de sincronització per peces publicitàries).
  • Qualsevol dels paquets es podrà convertir en format 10″, 15″ i 20″ amb l’ajustament de l’import que correspongui.

Els interessats han d’enviar el formulari per correu electrònic especificant la petició a:

Consultes:

• Telèfon: 93 554 78 54