Assessorament 2019-04-26T16:26:24+00:00

Assessorament

Aquest és un servei de consultes gratuït per a les empreses agremiades i totes les editorials membres de CEDRO. Cal identificar-se en el moment de fer-los les consultes. El servei dels assessors té determinades limitacions que podeu consultar al Gremi. Totes les consultes són evacuades amb un marge màxim de 48 hores i la gran majoria (més del 70%) en menys de 24 hores.

Posem a la vostra disposició professionals qualificats que us poden assessorar en els següents àmbits:

Fiscal

Els serveis d’assessorament fiscal integren l’àrea d’especialització que històricament ha definit els nostres serveis professionals.

L’Àrea Tributària de Durán-Sindreu posa a la vostra disposició una àmplia varietat de serveis d’assessorament tributari, recorrent o específic, avalats per la seva contrastada experiència i capacitat per adaptar-se a les necessitats de cada client. Durán-Sindreu té una estreta relació amb el Gremi d’Editors de Catalunya desde fa més de 10 anys la qual cosa fa que coneguin amb profunditat les particularitats del sector editorial.

Els seus serveis en aquesta matèria estan clarament enfocats a l’optimització de la càrrega fiscal dins de les alternatives que ofereix la normativa tributària vigent en cada moment, aportant el coneixement i l’experiència necessaris per afrontar amb garanties la sempre complexa i canviant normativa fiscal.

Tenint en compte que bona part dels professionals de Durán-Sindreu tenen una acreditada experiència docent, la realització de sessions de formació “in company” sobre els temes que preocupen als agremiats és una altra de les seves tasques.

Tanmateix, el despatx també posa a la vostra disposició les següents àrees de pràctica professional:

  • Processal
  • Mercantil
  • Laboral
  • Propietat intel·lectual

Aquest és un servei de consultes gratuït per a les empreses agremiades. Cal identificar-se en el moment de fer-los les consultes. El servei dels assessors té determinades limitacions que podeu consultar al Gremi. Aquest servei està co-finançat per CEDRO i hi tenen accés totes les editorials membres d’aquesta entitat independentment de la seva afiliació al Gremi.

Per a més informació:

Durán-Sindreu Asesores Legales y Tributarios, S.L.P.

Adreça: Avinguda Diagonal, 618, 3a planta. 08021 Barcelona

Telèfon: 936 025 222

Mail:

http://www.duransindreu.com

Sessió informativa sobre l’impacte de la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals en l’entorn empresarial

Els nostres assessors fiscals, Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios, han organitzat una sessió informativa sobre l’impacte de la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals en l’entorn empresarial. El passat 21 de novembre de 2018 el Senat va aprovar definitivament [...]

By | 15 gener, 2019|Categories: Agenda, Cursos i Seminaris, Esdeveniment, Fiscal, Gremi d'Editors de Catalunya|Tags: , , , , |Comentaris tancats a Sessió informativa sobre l’impacte de la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals en l’entorn empresarial

Article Durán-Sindreu publicat a «Cinco Días»

Interessant article del nostre assessor fiscal, Antonio Durán-Sindreu, sobre que el criteri que aplica la AEAT als ajuts a l'edició de llibres en altres llengües oficials és erroni. L'article es va publicar al diari econòmic "Cinco días" el passat 6 de maig sota el títol [...]

By | 15 maig, 2018|Categories: Destacat, Documents, Fiscal, Informe, Notícies, Publicacions|Tags: , , , , |Comentaris tancats a Article Durán-Sindreu publicat a «Cinco Días»

El Nou Reglament Europeu de Protecció de Dades

Facilitem la presentació que va acompanyar les explicacions de la ponent Carme Setó, directora de l’Àrea de Dret TIC de Durán-Sindreu, abogados y consultores de empresa, sobre el «Nou Reglament Europeu de Protecció de Dades. Principals novetats» i que es va tractar a la sessió [...]

By | 26 abril, 2018|Categories: Esdeveniment, Fiscal, Gremi d'Editors de Catalunya, Informe, Notícies, Noves tecnologies, Propietat Intel·lectual, Publicacions|Tags: , , , , , |Comentaris tancats a El Nou Reglament Europeu de Protecció de Dades

Tributació dels drets d’autor

Els nostres assessors fiscals, Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios S.L.P., ens han facilitat una circular informativa actualitzada sobre el tractament tributari aplicable als drets d’autor en relació amb l’actual normativa fiscal internacional aplicable recollida als Convenis per evitar la doble imposició (CDI) signats per Espanya. La [...]

By | 18 abril, 2018|Categories: Assessorament, Destacat, Fiscal, Notícies|Tags: , , , , |Comentaris tancats a Tributació dels drets d’autor

Sessió informativa sobre temes fiscals

Els nostres assessors fiscals, Durán-Sindreu, Asesores Legales y Tributarios S.L.P., han organitzat una sessió informativa sobre temes fiscals tenint en compte les consultes més habituals que reben al seu despatx dels nostres agremiats i les darreres novetats fiscals i tributàries.   PROGRAMA: Règim especial d’IVA [...]

By | 19 maig, 2017|Categories: Agenda, Fiscal, Notícies|Tags: , , , |Comentaris tancats a Sessió informativa sobre temes fiscals

Jurídic i de Propietat Intel·lectual

El Bufet Calsamiglia us ofereix servei jurídic, en nom del Gremi d’Editors de Catalunya, en matèria de Propietat Intel·lectual, Dret Societari i Mercantil.

Les consultes i sol·licituds d’assessorament més habituals estan relacionades amb les següents qüestions (relació no exhaustiva):

  • Domini Públic – Obres d’autors estrangers en domini públic
  • Dret de Cita
  • Reclamació de quantitat
  • Concurs de creditors
  • Cessió a tercers
  • Marques
  • Reclamacions d’entitats de gestió col·lectiva de drets
  • Conflictes amb autors, traductors i il·lustradors
  • Conflictes amb distribuïdors
  • Merchandising
  • Entorn digital
  • Contractes de edició
  • Contracte de coedició
  • Contracte d’obra col·lectiva
  • Contracte d’encàrrec d’obra
  • Contracte de traducció
  • Contracte de distribució

La casuística és molt diversa i les consultes requereixen, en moltes ocasions, l’estudi de contractes, correspondència i documentació per tenir un coneixement complet de la situació sobre la que es planteja, que normalment es atípica.

Podeu demanar assessorament utilitzant el telèfon, el correu electrònic o demanant reunions presencials al despatx professional.

El servei inclou l’assessorament, la resposta puntual a consultes i la redacció de clàusules contractuals, cartes, requeriment o burofaxos. En alguna situació singular, i quan es tracta de petites editorials, el bufet també ha arribat a gestionar i negociar directament, representant l’editor, amb l’altra part per resoldre un conflicte.

Aquest és un servei de consultes gratuït per a les empreses agremiades. Cal identificar-se en el moment de fer-los les consultes. El servei dels assessors té determinades limitacions que podeu consultar al Gremi. Aquest servei està co-finançat per CEDRO i hi tenen accés totes les editorials membres d’aquesta entitat independentment de la seva afiliació al Gremi.

Per a més informació:

Bufete Calsamiglia Abogados

Adreça: Avinguda Diagonal, 469, 4rt-1ª. 08036 Barcelona.

Telèfon: 93 322 41 21

Mail: info@bufetecasalmiglia.com

http://bufetecalsamiglia.com/

La Justícia Europea declara il·legal els enllaços a còpies pirates

Foto: Shutterstock El passat 9 de setembre, el Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) va dictar una sentència en la qual determina que, amb caràcter general, un enllaç a una còpia pirata és un acte de comunicació pública i, per tant, [...]

By | 21 setembre, 2016|Categories: Jurídic, Notícies, Organitzacions, Propietat Intel·lectual|Tags: , , , , , |Comentaris tancats a La Justícia Europea declara il·legal els enllaços a còpies pirates

Laboral

El ORTEGA CONDOMINES, ABOGADOS és el despatx d’advocats, especialitzat en Dret Laboral, que assessora el Gremi d’Editors de Catalunya en aquesta matèria desde fa més de 30 anys. Tanmateix, també assessora a nombroses empreses editorials pel que tenen una particular experiència i especialització en les qüestions i temes que afecten d’una forma més generalitzada l’activitat editorial.

L’assessorament a les empreses agremiades és doble: per una banda, i des del punt de vista general, mitjançant Circulars Laborals que periòdicament emet aquest despatx comentant les disposicions que es promulguen o qüestions concretes d’especial interès. I, d’altra banda, assessorant directament a les empreses, a través de visites al seu despatx, per telèfon o mitjançant correu electrònic, sobre les diverses matèries que conformen aquesta assessoria:

  • Aplicació i interpretació del contingut del Conveni Col·lectiu
  • Consultes sobre les incidències que es produeixen en l’àrea laboral de l’empresa
  • Classes de contractes, particularment els comercials
  • Acomiadaments i cessaments
  • Seguretat Social

Aquest és un servei de consultes gratuït per a les empreses agremiades. Cal identificar-se en el moment de fer-los les consultes. El servei dels assessors té determinades limitacions que podeu consultar al Gremi. Aquest servei està co-finançat per CEDRO i hi tenen accés totes les editorials membres d’aquesta entitat independentment de la seva afiliació al Gremi.

Per a més informació:

Bufete Ortega

Adreça: Avinguda Diagonal, 604, àtic. 08021 Barcelona.

Telèfon: 936 025 200

Mail: ortega@bufete-ortega.com

http://www.bufete-ortega.com/

Tota la informació sobre LIBER 2019 al teu abast

LIBER 2019 se celebrarà a Madrid del 9 a l’11 d’octubre LIBER 2019: Acreditacions de visitants LIBER 2019: Programa d'invitats estrangers LIBER 2019: Jornades professionals LIBER 2019: Trobada amb bibliotecaris dels Estats Units el 9 d'octubre LIBER 2019: Trobada amb els prescriptors invitats el 10 [...]

By | 16 setembre, 2019|Categories: Agenda, Comerç exterior, Destacat, Esdeveniment, Fires, Laboral, LIBER, Literatura, Notícies, Top|Tags: , , , |Comentaris tancats a Tota la informació sobre LIBER 2019 al teu abast

Acord de col·laboració amb CaixaBank

El Gremi d'Editors de Catalunya i CaixaBank han arribat a un acord de col·laboració mitjançant el qual s’obtenen avantatges per a les empreses editorials associades. Entre d’altres, en finançaments, targetes, assegurances, programes d’estalvi i de renting, avantatges exclusius per als empleats, etc. Clica [...]

By | 14 setembre, 2019|Categories: Ajuts, Destacat, Editorials, Gremi d'Editors de Catalunya, Laboral, Notícies, Organitzacions, pdf's, Subvencions|Tags: , , |Comentaris tancats a Acord de col·laboració amb CaixaBank

Apunta’t al nou curs bonificat del Gremi d’Editors: “Twitter, treu-li el màxim rendiment”

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el taller pràctic de formació bonificada,  “Twitter, treu-li el màxim rendiment” una de les principals eines de comunicació a les xarxes socials. El curs té una durada de sis hores, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. Dades del curs: [...]

By | 2 setembre, 2019|Categories: Agenda, Cursos i Seminaris, Destacat, Formació, Formació Contínua, Gremi d'Editors de Catalunya, Laboral, Notícies, Noves tecnologies, pdf's|Tags: , , , , |Comentaris tancats a Apunta’t al nou curs bonificat del Gremi d’Editors: “Twitter, treu-li el màxim rendiment”

Ajuts reintegrables a projectes editorials 2019 (segona convocatòria). TERMINI EXHAURIT!

S’ha publicat la Resolució de segona convocatòria d’ajuts reintegrables per a plans i projectes editorials de 2019 (ref. BDNS 464091) CONVOCATÒRIA BASES TERMINI EXHAURIT. El termini per presentar sol·licituds és del 9 de juliol al 8 d’agost de 2019, ambdós inclosos. El llançament comercial, entès [...]

By | 1 juliol, 2019|Categories: Agenda, Ajuts, Editorials, Laboral, Notícies, pdf's, Subvencions|Tags: , , , |Comentaris tancats a Ajuts reintegrables a projectes editorials 2019 (segona convocatòria). TERMINI EXHAURIT!

Ajuts del Ministeri de Cultura. TERMINI EXHAURIT!

El BOE núm. 180 de data 29 de juliol, publica l’Ordre del Ministerio de Cultura y Deporte per la qual es convoquen les següents subvencions: pel foment de la traducció a llengües estrangeres, per a la promoció de la lectura i les lletres espanyoles i [...]

By | 1 juliol, 2019|Categories: Agenda, Ajuts, Destacat, Editorials, Laboral, Notícies, Subvencions|Tags: , , , , |Comentaris tancats a Ajuts del Ministeri de Cultura. TERMINI EXHAURIT!

Recursos Humans

GROWTH & TALENT som una empresa de consultoria estratègica de RRHH, especialitzada en el sector Cultural, que ajuda a les persones i a les empreses a cercar i a implementar solucions d’alt impacte i valor afegit.

Aquestes són algunes de les àrees d’especialització en les què us podem assessorar:

  • Selecció de personal
  • Avaluació i valoració de perfils professionals
  • Avaluació per competències
  • Coaching (Directiu / Grupal / Empresarial / Personal)
  • Orientació Professional
  • Desenvolupament Organitzatiu
  • Millora de processos i Procediments de treball
  • Anàlisi de Clima laboral
  • Anàlisi i descripció de llocs d’ocupació
  • Assessorament en la bonificació FTFE
  • Assessorament en plans de formació anuals: definició, gestió, cerca de professors experts, formació de grups, etc.
  • Assessorament general en matèria de RRHH

Aquest és un servei de consultes gratuït per a les empreses agremiades. Cal identificar-se en el moment de fer-los les consultes. El servei dels assessors té determinades limitacions que podeu consultar al Gremi.

Per a més informació:

Growth and Talent, S.L.

Telèfon: 669 23 15 45

Mail: info@growthandtalent.com

http://www.growthandtalent.com

Enllaços d’interès