Aprèn a representar la informació gràficament amb infografies!

El Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada,  “Infografies: aprèn a representar la informació gràficament”, de vuit hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dilluns al matí, de 9.30 a 13.30 hores.

• Durada: 8  hores
  • Periodicitat: Dues sessions de 4 hores
  • Dates: De dilluns 23 de març a dilluns 30 de març de 2020

Amb aquestes dues sessions formatives  s’assoliran els coneixements bàsics per dissenyar una infografia. Utilitzareu imatges, símbols, colors i paraules per comunicar idees, informació i relacions. La primera sessió serà més teòrica on amb una petita introducció aprendreu els conceptes bàsics.  Coneixereu quin és el procés de treball i es crearà un petit projecte. A partir d’aquest i amb l’ajuda de les eines que trobem a Internet com el Piktochart, entre d’altres, creareu la vostra pròpia infografia.

1a Sessió

• Conceptes bàsics, procés de treball per a fer infografies
  • Eines: Pictochart, WordArt

2a Sessió

• Conceptes bàsics, procés de treball per fer infografies
  • Eines: Pictochart, WordArt
  • Treball pràctic
  • PROGRAMA EN PDF

Mònica Gil. La seva faceta laboral està centrada en el sector cultural i de la formació, tant online com presencial. Ha treballat per a editorials, discogràfiques de música clàssica i agències de publicitat.

• Import associat: 128 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)
  • Import no associat: 154 euros (bonificable a càrrec dels crèdits de formació de l’empresa)

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al “Infografies: aprèn a representar la informació gràficament: FORMULARI