Obertes les inscripcions: “Curs d’Editing, endinsa’t en el nucli del text”

Curs EditingEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza, amb la col·laboració de l’editora Silvia Querini, el curs de formació bonificada, “Curs d’Editing, endinsa’t en el nucli del text,  de vint-i-cinc hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dimecres a la tarda, de 18.30 a 21.00 hores.

• Durada: 25  hores
  • Periodicitat: Deu sessions de 2 hores i 30 minuts
  • Dates: De dimecres 6 de febrer al dimecres 10 d’abril de 2019

Posar en valor el treball d’Editing entès com ajustaments importants d’un material abans d’entrar a la redacció. Parlem de la feina que implica endinsar-se dins del nucli d’un text.

Recomanat:

Per a editors que vulguin entrenar i refinar les qualitats de treballar un text. Per a editors novells que vulguin ampliar els seus coneixements per portar i millorar un catàleg editorial.

1. Ens endinsarem en la vida d’un manuscrit, des de l’arribada a l’editorial fins al moment de posar-ho a la venda.
  2. Veurem les diferents funcions de l’editor abans de procedir al treball d’Editing
  3. Processarem el modus operandi de l’editor a l’hora de posar en pràctica l’Editing
  4. Treballarem la relació autor-editor després de l’Editing
  5. Presentarem les 10 regles del bon Editing i resoldrem tots els dubtes