Obertes les inscripcions pel curs bonificat: “Els avantatges que proporciona l’Inbound Marketing”

Curs bonificat Inbound MarketingEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs de formació bonificada, “Els avantatges que proporciona l’Inbound Marketing,  de quatre hores de durada, i que tindrà lloc a les seves instal·lacions. El curs es farà els dimecres 14 a la tarda, de 16 a 20 hores i l’impartirà Sergi Larripa.

• Durada: 4  hores
  • Periodicitat: Una sessió de 4 hores
  • Dates: Dimecres 16 de novembre

Inbound Marketing es compon d’una sèrie de tècniques de captació de clients de forma no invasiva. Et mostrarem com pots obtenir bons resultats a mig  termini i li treguis el màxim rendiment al Màrqueting Digital i puguis vendre més.

La última tendència del MKT Digital: l’Inbound Marketing, què és? Com treure-li partit?

1. Què és?
  2. Mk atraccion vs inbound
  3. Del target al Buyer persona
  4. El seller persona