[SESSIÓ FINALITZADA ]”De què parlem quan parlem d’Editing?”, per Silvia Querini

Silvia QueriniEt convidem a:

• De què parlem quan parlem d’Editing?, per Silvia Querini

• Presentació de la formació editorial del 2019

L’objectiu d’aquesta sessió és que totes aquelles persones que estiguin interessades puguin obtenir tota la informació sobre aquest curs de la mà de la mateixa Silvia Querini i descobrir de què parlem quan parlem d’Editing, així com resoldre tots aquells dubtes que us puguin sorgir.

També farem la presentació del nou pla de formació bonificada per l’exercici 2019, una formació pensada per intentar millorar les competències dels professionals del sector del llibre i mantenir-vos a l’avantguarda de les tendències editorials. Tots els cursos seran impartits per professionals reconeguts dins del món editorial.

• Dia: Dimecres 16 de gener 2019
  • Hora: 18.30h
  • Lloc: Gremi d’Editors (València, 279, 1r, de Barcelona)

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindible fer la inscripció telemàtica. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir:

• Inscriu-te