“Gestió del treball, del temps i millora de l’eficàcia professional”: nou curs al Gremi, 100% subvencionat

consorciEl Gremi d’Editors de Catalunya organitza el curs “Gestió del treball, del temps i millora de l’eficàcia professional”, en modalitat presencial, i dirigit a treballadors del sector editorial, autònoms i aturats. Tenen prioritat els treballadors d’empreses associades al Gremi. Els curs està cent per cent subvencionat gràcies al suport del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.

El curs tindrà 20 hores de durada i s’impartirà els divendres de 9.00h a 14.00h, en 4 sessions entre el 10 i el 31 de març, a les instal·lacions del Gremi. Els interessats ja poden cursar la inscripció clicant l’enllaç situat a la part inferior d’aquesta pàgina.

 

Dades del Curs

  • Nom: “Gestió del treball, del temps i millora de l’eficàcia professional”
  • Dates i horaris: Divendres de 9.00 a 14.00 hores, en 4 sessions entre el 10  i el 31 de març.
    Les dates concretes seran:

    • divendres 10/03
    • divendres 17/03
    • divendres 24/03
    • divendres 31/03
  • Durada: 20 hores
  • Lloc: Gremi d’Editors de Catalunya (carrer València, 279, 1a planta, Barcelona)

 

Objectius generals

  • Conèixer i aplicar les tècniques d’administració del temps per aconseguir els objectius 

 

Objectius específics

  • Millorar la gestió del teu propi treball i fer més efectiu el teu temps
  • Detectar les teves errades en la gestió del temps i aprendre a afrontar-los
  • Desenvolupar conductes més assertives que permetin aconseguir els teus objectius malgrat els “lladres del temps”
  • Aprendre a tenir reunions curtes, operatives i eficaces
  • Ajudar a gestionar el treball del teu equip com una eina de motivació

 

Continguts

  1. El temps com un recurs valuós
  1. Idees errònies en relació amb la gestió del treball i del temps
  1. Desmuntant mites al voltant del temps
  1. Aprenent nous hàbits i comportaments per a treballar amb eficàcia
  1. Anàlisi aplicada:
    5.1. Com gestionem el nostre propi temps
    5.2. Causes de la mala gestió del treball
  1. Millora de la nostra productivitat personal
    6.1. Plans individualitzats de millora
    6.2. Adquisició de nous hàbits

    1. Organització i planificació efectiva
    2. Capacitat de prioritzar
    3. Desenvolupament de conductes assertives
    4. Identificar i desterrar els “lladres del temps”
    5. Anàlisi personal: identificació dels bioritmes personals
  1. Problemes concrets. Solucions concretes
    7.1. Interrupcions i imprevisto
    7.2. Reunions
    7.3. Noves tecnologies, enemics o aliats?
  1. Organització del treball i del temps en equips de treball
    8.1. Ajudar a desenvolupar i madurar professionalment a l’equip
    8.2. Delegació eficaç

 

Inscriu-te!

Feu clic sobre el següent botó d’enllaç per formalitzar la vostra inscripció al curs “Gestió del treball, del temps i millora de l’eficàcia professional” : FORMULARI