Seminari “Com facilitar la venda i compra de drets en l’entorn digital”

TheSpanishBookstageEls darrers anys l’evolució i el panorama de l’edició fan necessari aprofitar l’entorn digital per formalitzar transaccions. Actualment existeixen diverses plataformes internacionals digitals que permeten internacionalitzar els autors. El seu funcionament dóna visibilitat internacional i dinamitza la venda de drets d’autor.

The Spanish Bookstage ens presentarà la seva eina online de suport a la indústria editorial, que informa en temps real sobre la compra i venda de drets d’autor de llibres entre professionals, en llengua castellana i catalana.

1. Panorama i evolució de la venda de drets d’autor internacionals en els darrers anys.
  2. Presentació de The Spanish Bookstage, visita virtual de la plataforma, i els beneficis que ofereix l’accés gratuït pels usuaris.

Data i lloc:

• Data i hora: Dimarts 15 de març, a les 12.00h
  • Lloc: Gremi d’Editors de Catalunya
  • Adreça: c/ València, 279, 1r, Barcelona.

Incripcions:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica mitjançant l’enllaç inferior “Inscripció”. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

Informació relacionada:

2017-11-08T03:15:57+00:00 1 març, 2016|Categories: Cursos i Seminaris, Notícies|Tags: , , , , |