Coneix la plataforma online de llicències per l’ús de continguts de llibres. Apunta’t al seminari que CEDRO oferirà al Gremi

Imatge conlicencia per il·lustrar la notícia

Ja estan obertes les inscripcions pel seminari que CEDRO, Centro Español de Derechos Reprográficos, farà  el 12 d’Abril a la seu social del Gremi d’Editors de Catalunya on explicarà com es poden obtenir els permisos de titular de drets per  fotocopiar i digitalitzar llibres, revistes i diaris a través del seu portal conlicencia.com.

Es tracta d’una plataforma de venda online de llicències de pagament per l’ús de continguts de llibres, revistes i diaris en espanyol i en d’altres llengües. El portal gestiona les peticions d’usos puntuals de les obres dels autors i editors socis de CEDRO. Aquestes autoritzacions permeten reproduir i compartir fragments de les obres en empreses, entorns educatius i institucions públiques.

Patricia Riera Barsallo, delegada a Catalunya de CEDRO, serà l’encarregada de portar a terme el programa de la jornada que bàsicament es dividirà en dues parts:

• L’experiència de l’usuari amb el portal
  • Exposició de les noves propostes en les quals estan treballant per tal de continuar potenciant el creixement d’aquest portal

Dades de la sessió:

• Dia: 12 d’Abril de 2016
  • Hora: 12h
  • Lloc: seu social del Gremi d’Editors de Catalunya (c/València, 279, 1a planta)
  • Ponent: Patricia Riera Barsallo, delegada a Catalunya de CEDRO

Més informació:

Inscripcions:

Per tal de garantir una correcta organització de l’acte, és imprescindi­ble que feu la inscripció telemàtica, mitjançant el botó que hi ha a continuació. Cal fer una inscripció per a cada persona de l’empresa que hi vulgui assistir.

VULL INSCRIURE’M!
2017-11-08T03:15:55+00:00 30 març, 2016|Categories: Cursos i Seminaris, Gremi d'Editors de Catalunya|Tags: , , , , |