LIBER 2019: Trobada amb bibliotecaris dels Estats Units el 9 d’octubre

LIBER 2019Com és habitual LIBER rebrà una missió de bibliotecaris dels Estats Units d’Amèrica. La Federación de Gremios de Editores de España, en col·laboració amb l’ICEX i l’Oficina Econòmica i Comercial d’Espanya a Miami, ha organitzat una trobada dimecres 9 d’octubre, a les 8.30, a la Sala Cervantes del pavelló 7 d’IFEMA.

Programa de l’activitat:

08.30h  – Trobada amb els participants de la Missió de Bibliotecaris USA

Participen:

• Cristina Abelenda, Cap del Sector Editorial de l’ICEX
  • Antonio Mª Ávila, director executiu de la Federación de Gremios de Editores de España
  • Alina San Juan, adjunta al Cap del Departament d’Indústries Culturals de l’Oficina Econòmica i Comercial d’Espanya a Miami

Després de donar la benvinguda als bibliotecaris, aquests faran una breu presenta­ció de la seva biblioteca i de 09.30h a 10.00h s’oferirà un cafè-esmorzar a tots els assistents.

Inscripció:

Per a participar a la trobada és obligatori cursar una inscripció prèvia, que s’ha de comunicar abans del dia 20 de setembre per correu electrònic a comext@fge.es, posant en còpia a info@gremieditors.cat indicant el nom de les persones que hi assistiran i el correu electrònic de cadascuna d’elles.

Biblioteques participants:

A través del següent enllaç, podeu consultar les dades de les biblioteques que formen part d’aquesta missió in­versa i que han confirmat l’assistència a LIBER.

El llistat final, juntament amb les dades de contacte dels bibliotecaris es publicarà en breu al web de LIBER, dins de l’Àrea de l’Expositor. També es farà públic el llistat de distribuïdors USA i les instruccions per a poder sol·licitar reunions amb els bibliotecaris i distribuïdors invitats.

Les biblioteques que han declinat la invitació són:

• Arapahoe Library District
  • Los Angeles Public Library
  • Bouler Public Library
  • Chicago Public Library
  • New York University Library
  • New York Public Library BookOPs
  • Denver Public Library
  • Hutto Independent School District
  • North Riverside Public Library

LIBER 2019:

La Feria Internacional del Libro, LIBER 2019, se celebrarà enguany a Madrid (IFEMA) del 9 a l’11 d’octubre. Recordeu que al nostre web podeu trobar tota la informació: el programa d’activitats, el programa d’invitats, instrucciones per a la tramitació gratuïta de les acreditacions com a visitants i les notícies que hem publicat sobre aquest esdeveniment. Podeu accedir a aquesta pàgina clicant aquí